FÖRSTA INLÄGGET !

Hej alla vuxna!

Jag är en ungdom & tänkte hjälpa er som har det svårt med era barn.
Ni får ställa massor av olika frågor som t.ex
"Vad ska vi göra, vårt 13-åriga barn vill ha mer månadspeng, hon har 200 i månaden"
eller "Vår son vill inte prata med oss, så fort han kommer hem så låser han in sig på sitt rum! Vad ska vi göra?!"

Ingen fråga är dum helt enkelt!
Själv så bråkar jag ganska mycket med mina föräldrar om månadspeng, smink, att jag inte vill följa med till någon vuxen middag, läxor m.m Om inte jag själv brukar bråka med föräldrarna hade jag ju inte vetat så mycket!

Men fråga på! Jag ska skriva lite sen om barns veckopeng/månadspeng!
Det är väldigt viktigt i ett barns liv, pengar.


/Helpdesk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0